Søk om crewplass

Du mener du har det som trengs for å delta i TromsøLANs crew? Søk her, så finner vi ut!

Vi har to hovedgrupper. En gruppe har ordensansvar og kan delta som vanlige deltakere. Resten har ordinære crew-oppgaver og kan ikke delta i konkurranser eller sitte blant deltakerene.
Les mer om de forskjellige valgene under:


Ordensvakt


Som ordensvakt har du begrensede arbeidsoppgaver, samtidig som du får delta som en vanlig deltaker og kan være med i compoene som arrangeres såfremst de ikke krasjer med dine vakter. TromsøLAN dekker din adgangsavgift, så du slipper å betale kr 550,- for å være deltaker, og du får fordelaktige priser i kiosken, i likhet med vårt ordinære crew.

Arbeidsoppgavene er:

  • Sjekk av armbånd ved hovedinngangen
  • Ordensvakt ved soverom/garderober
  • Ansvar for toaletter i foaje
  • Opp og nedrigging

  • Hver person i vårt ordenscrew vil få 3 vakter. Hver vakt varer 4 timer og vaktene fordeles jevnt utover arrangementet.

    Om noen i ordenscrew mot formodning ikke skulle møte opp til sine vakter og/eller opp-/nedrigging vil vi fakturere deltakeravgiften som i år er på kroner 550,-

    Øvrig crew


    Vårt ordinære er en gruppe med fortrinnsvis myndige personer som sitter i området backstage og sørger for at alt TromsøLAN-relatert blir en realitet.
    Som en del av TromsøLANs crew er det ikke mulig å delta i noen konkurranser.
    Arbeidsoppgavene er som følger:

  • Compo - Ansvarlig for de forskjellige konkurransene vi arrangerer, fra A til Å. Det vil si alt fra planlegging, via påmeldinger til praktisk gjennomføring. Det er mulig å søke sammen med en venn og alle i compo vil kunne måtte bistå med arrangering av alle våre konkurranser. Vi bruker et online composystem, som hjelper påmeldingsprosessen og runde-planlegging.
  • Tech - Ansvarlig for teknisk bistand til våre deltakere, samt rigging/vedlikehold/feilsøking på det tekniske utstyret TromsøLAN rigger opp, som nettverk, strøm og scene.
  • Kiosk - Drift av TromsøLANs døgnåpne kiosk.
  • Entertainment - Ansvarlig for alt av underholdning som skjer på scenen.
  • Merk at crew-valg er hovedarbeidsoppgave. Selv om man er i Tech kan man måtte gjøre andre oppgaver som sjekk av toaletter, gjøre ærend om man har førerkort, osv. En annen sak er at rigging er obligatorisk! Det vil si at samtlige i crew være våkne og tilstede ved opprigging torsdag, og nedrigging søndag ettermiddag. Ingen unntak!

    Synes du derimot dette høres ut som en utmerket oppgave for deg,
    gå videre ved å velge ønsket crew-gruppe under: